Mint a sci-fi filmekben: hamarosan tényleg érezheti, ha megfog valamit egy játékban
A legtöbb virtuális valósággal foglalkozó cég szemüvegekben gondolkodik, a texasi Rice Egyetem diákjai egy egészen más vonalon indultak el.
A legtöbb virtuális valósággal foglalkozó cég szemüvegekben gondolkodik, a texasi Rice Egyetem diákjai egy egészen más vonalon indultak el.
A Samsung és az Oculus továbbfejlesztette a Gear VR-t, ami a dél-koreai gyártó szerint ezentúl még élethűbb virtuális élményt nyújt.
Egy új ház építésekor, a munkában, a mindennapi otthoni internetes böngészéshez és a játékokban is jól jöhet az egyre több cég által jövőképnek látott virtuális vagy kiterjesztett valóság. De a “jövőkép” talán nem is a legjobb kifejezés, már elérhető olyan rendszer, amellyel be lehet lépni a virtuális valóságba.
Igazán eredeti módon gondoskodnak az ausztrál légitársaságnál arról, hogy az első osztályon utazók megfeledkezzenek arról, valójában hol is vannak.
Az otthoni filmnézés élményének javítására már most használható a világ első 3D-s hangzást nyújtó fejhallgatója, hamarosan pedig a virtuális valóság megéléséhez is hasznos eszköz lehet. Ha felveszi és elfordítja a fejét, rögtön fordul a hanghatás is.
A virtuális valóság már önmagában is a következő évek elég látványos és lenyűgöző újítása lesz. De ha még meg is érinthetjük majd a valójában nem is létező tárgyakat, az mindent visz majd.
A holttér az egyik legkellemetlenebb veszélyforrás az autósoknak. Egy japán fejlesztés mondhatni "eltüntetné az autót" a útból.
Egy kiszivárgott dokumentum szerint hamarosan kézbe foghatjuk / fejre vehetjük majd a Samsung virtuális valóság szemüvegét. És még annyira nagyon drága sem lesz.
Az alsó határ 500 dollár, a felső akár a csillagos ég – a Facebook nem sajnálja a pénzt attól, aki hibát talál a nagy dobásnak szánt termékében.
A Google éves fejlesztői konferenciáján jelentették be a cég új VR-headsetjét. Persze valószínűleg nem ezzel akarja lekörözni a keresőóriás a vetélytársakat.
Várhatóan nem marad sokáig konkurencia nélkül az immár a Facebookhoz köthető Oculus Rift vagy a Sony Morpheus Projectje, legalábbis ha igazak a hírek a Samsung legújabb fejlesztéséről.
Tényleg elképesztő tervei vannak a Facebook-Oculus VR tandemnek.
Mark Zuckerberg legújabb dobása egy olyan jövő felé mutat, amit nemrég még utópiaként olvashattunk a Ready Player One című könyvben. Virtuális kézfogás, otthonunkban ülve részt venni egy tanórán, új világ, új élet? Amit még most elképzelni sem tudunk, hamarosan megvalósulhat.
A Facebook legújabb felvásárlása nem a dollármilliókkal tűnik ki a sorból, hanem a benne rejlő potenciállal. Mark Zuckerbergék a virtuálisvalóság-szemüveg fejlesztésében jó úton járó Oculus VR-t vásárolják meg. Talán nem túlzás állítani, hogy egy olyan eszközről van szó, ami jelenleg rétegterméknek tűnik, de hamarosan mindenki életét az alapoktól újraírhatja.
A PlayStation 4 konzolhoz érkező virtuális valóság szemüveg (sok)mindent megváltoztathat, amit eddig a videojátékokról gondoltunk. A Sony Morpheust viselő játékos tényleg úgy érzi majd: jelen van a játékban.
Saját, személyre szabott filmszínházunk lehet, igaz a „jegyár” meglehetősen húzós: 500 dollár.
Szerdán, a Valve első fejlesztői napján jelenik meg a cég fejlesztői csomagja a virtuális valóság alapú játékokhoz.
Felvásárolta a virtuális valóságra épülő szoftveren dolgozó francia Kolort a GoPro. Az eredmény: a legnépszerűbb akciókamerákkal még ütősebb videókat lehet majd csinálni.
Itt az első, egész estés virtuális valóság horrorfilm az Oculus Riftre.
A Virtuix Omninak önmagában nem sok értelme van, egy virtuálisvalóság-szemüveggel azonban egészen komoly élményt nyújthat.